torsdag, august 20

Dette gikk over all forventning :)







JA, DET ENDTE MED AT VI ble hundepassere likevel, selv om jeg protesterte høylydt pga kattene!

Jeg var kjempe skeptisk over hvordan pusene ville ta det at en hund inntok leiligheten, da noen av de er skeptiske fra før av..
Men uansett hvor mye jeg protesterte, argumenterte og ba, ble bikkja omtrent lempet inn her bare noen timer før eierene dro til syden, uten av det vi sa betydde så mye.. Aaargh!!

Ble ikke overrasket, visste det kom til å bli sånn...

Anyway...

Bekymringene kunne jeg nemlig virkelig spart meg for, for her er de virkelig blitt bestevenner! :D

Skulle nesten tro vi har fire hunder, da Isak, Caesar, Bamse og Dino storkoser seg sammen, leker sammen, sover sammen, spiser sammen.. Eller vent.. Isak har tatt over hundeburet og snorker og sover der, Caesar hersker over tørrfisken og gnager og koser seg med den..! Bamse tok jeg på fersken med hue oppi Dino sin mat hvor han slafset og sto i!

Og Dino??

Har lagt sin elsk på velkomstgaven sin, en liten fotball! Han og jeg er blitt bestekompiser, og vi leker, steller pelsen (Som var et h****tes knutereir!) og koser! <3

Hvem kan vel motstå denne lille tibben! ;P

3 kommentarer:

  1. Dino takker for søte ord! :D Han vet virkelig hvordan han skal sjarmere :)

    SvarSlett
  2. Åhhhh....får lyst på en sånn liten tass jeg også ;)
    Utrolig søt, og så artig at han gikk overens med kattene da :)

    SvarSlett