torsdag, august 27

Savner Tassen allerede...


NÅ ER DET STILLE HER! Dino reiste fra oss i dag tidlig..

Selv om det har vært kjempegreit å ha han her, han har vært så snill atte, og pusa har vært fantastiske, så har roen senket seg igjen!

Helt utrolig, men med en gang Dino var levert og vi kom kjørende inn i gården vår igjen, så ble vi møtt av alle de voksne pusa på trappa som purra og kosa og ville inn i stua! :)

De har nok savna å være i samme rommet som oss, selv om de har hatt det helt fritt med å gå ut og inn fra soverommet og sovet med oss om natten!

Men Dino hadde med seg en energi som jeg egentlig merket mest nå når den forsvant igjen! Veldig pussig følelse :)

Ble på en måte veldig tomt, men samtidig veldig avslappende å godt å bare være "oss" igjen! :)

Rart hvor mye den tassen brakte med seg av energi selv om han bare lå å koste seg rolig på gulvet! :P

Men nå er jeg veldig følsom når det kommer til sånt, så må innrømme det er deilig å være "alene" igjen :P

Med 9 katter!! Tenker du vel nå! :P

Men pusa har på langt nær så kraftig, hva skal jeg si, tilstedeværelse, som Dino.. De har på en måte en mye svakere energi, om jeg kan si det sånn. Vanskelig å forklare hva jeg mener!

Uansett, nå er jeg bare utrolig avslappet! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar