søndag, august 9

JUICE! Kald, forfriskende, og eksremt godt for kroppen! :)










NEVNTE TIDLIGERE AT JEG har fått meg en juicepressemaskin!
Og den er blitt kongen på kjøkkenet! - Virkelig! :D

Det går som regel i masse frukt, bær og grønnsaker, og det er utrolig hvor mett man blir! :)

-Smoothiser med bærmix, frukt, vaniljekesam og nøtter!
-En knallrød juice med bla. rødbeter eller granatepler full av antioksidanter, sammen med mandler og en boks kesam blandet med bringebær FUN saft!
-Eller hva med en skikkelig grønnsaksjuice med stangselleri, spinat, asparges, m.m blandet med lime og epler! Ved siden av en lettkrydret eggeommelett med skinke! Jumm! :)

Ikke nok med det, jeg har endelig fått somlet meg til å skaffe meg en tørker, til å tørke for eks. sopp, frukt, fisk og kjøtt! Det er knask altså! :D
Jeg tørker somregel marinert biff, hærlig og sundt knask som er lett å ta med i farten om du trenger! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar