søndag, august 9

Sjefen over alle sjefer!





LENGE SIDEN TYSON har vært her nå, men det er rett og slett fordi Tysongutten hater å bli tatt bilde av! Kan ikke fordra det, derfor han er så sur i trynet på bildene :P

De siste dagene har han vært i hundre, for jeg har hatt en eske full med våtfor som pusene har fått kost seg med! Så han har sprunget ut og inn 20 ganger om dagen, i håp om at det står en ny porsjon klar hver gang han kommer inn :P

Han er ikke sann!

Han sto i dag tidlig å gomlet i seg den siste boksen, gikk til ytterdøra, skrapet og ville ut! Og jeg åpnet og slapp han ut. Fikk så vidt lukket døra før det skrapet noe voldsomt på døra, jeg snurrer rundt og slipper inn igjen en meget fornøyd Tyson som trasker med halen til værs og et smil om munnen, rett inn på kjøkkenet og deiser rumpa foran kjøleskapet og stirrer... Stirrer.. Mon tro om ikke døra åpner seg og en saftig boks kommer svevende ut.. Mmmm... stirrer litt til...
Men ingenting skjer..
Han går bort til skålene, snuser på tørrforet, smaker på en bit men spytter den ut igjen..
Går til skålene i gangen.. snuser tørrfor, og ser furtent opp på meg.. Før han kjeempefurt går til døra og vil ut...

Bildene ble tatt i full protest da jeg savnet nyere bilder av gullklumpen min! Så jeg løfta han opp i senga og slapp han ikke ut før jeg hadde i hvertfall noen bilder :P

Uff, jaja, han led ikke så ille som han skulle ha det til selv! :D








Gogutten min det, elsker store kosebamsen min! :))








2 kommentarer:

  1. Hehe, de er sære de kattane når det kommer til maten.
    Mine vil KUN ha tørrfôr.
    Får de f.eks fiskeboller eller en pølsesnabb bare snuser de på det og ser dumt på meg som om " Tror du at jeg skal spise det der?"
    Gotta love them:-)

    SvarSlett
  2. Hihi! Tyson og Rambo hadde jublet om de ble servert fiskeboller hver dag! :P

    Men, uansett hvor sær han er, så er han lille, store hjerteknuseren min :)

    SvarSlett