fredag, august 14

Kosegutten :)






FØRST MÅ JEG BARE SI at nå er sommeren over og høsten på god vei!! Tyson lå nemlig i senga mi å sov i natt!!! :D :D :D

Det er et godt tegn på at nettene er blitt kjøligere og at sommerens glade dager snart er forbi.. Ikke for at det har vært så mange sommerdager dette året, men uansett..

Dette var egentlig et innlegg til Texegutt, for han og jeg har vært alene inne i hele dag, og har kosa oss gørr i hjæl! :)

Når vi er alene blir han som en liten baby, og skal sove i armene mine :)

Og så selvfølgelig må vi kooose masse, purre og gni og og stryke seg inntil meg hele tiden!

Så da tok jeg likesågodt fram rosatrollet! (Vet ikke hva det skal forestille jeg!?:P )

Så hadde vi en times lekestund før han sloknet på fanget mitt igjen!

Gullet mitt det, som elsker å sove i fotenden av senga om nattan! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar