fredag, august 14

Gjenget trenger..


..EN SKIKKELIG ormekur! Dakar Tyson min ser ikke bra ut (som dere kanskje ser på bildene under) men regner med en real kur hjelper! Ser Tex er blitt litt tynnere og blassere i pelsen også, så i morgen skal jeg en tur til byen å kjøpe Panacur igjen! :)


Men denne gangen satser jeg på flytende!


Har brukt å kjøpe tabletter, og det har jo vært et evig prosjekt å få i de de tablettene!!


Pusa er helt utrolige altså!


En liten tablett skulle de ha i seg, og jeg storhandla masse, deilig våtfor jeg vet de elsker, trykka tabletten inn i en liten kjøttbitt, blanda hele sulamitten godt sammen i sausen, og pusa slafsa og åt og slurpet i seg hver minste lille dråpe! Men gjett hva som lå igjen å skåla a?!?


Ikke en liten bit, ikke en liten dråpe var oversett, men jaggu meg hadde de ikke klart å ungå den pittelille tabletten!!! Aaaahhh!!


Den lå så renslikka og fin igjen i såla, og pusene var jo kjeeempefornøyde! De hadde jo fått så masse deilig mat!! :P


Så jeg prøvde da å plassere de mellom beina, åpne kjeften på de, trykke tabletten omtrent ned i halsen på de mens jeg masserte. Og trudde de hadde svelget, men da de rundet døråpningen til kjøkkenet, hørte jeg det klunket i golvet.. Da hadde de altså faket svelgingen og spyttet ut tabletten når de kom ut i stua!!!


Det var litt av et prosjekt å få i de kuren, for å si det sånn! :P


Aldri mer tabletter!!!!

1 kommentar: